- Status prawny
- Struktura organizacyjna
- Kierownictwo
- RODO
- DODO
- Oświadczenia majątkowe
- Dostęp do informacji publicznej
- Rekrutacja do służby w Policji
- Zamówienia publiczne
- Oferty pracy
- Skargi i wnioski
- Petycje
- Pomoc tłumacza języka migowego
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- Kontakt - Redakcja BIP
- Deklaracja dostępności
- Plan Równości Płci w Policji na lata 2023-2026
- Kontakt
Deklaracja dostępności
Komenda Powiatowa Policji w Mińsku Mazowieckim (KPP Mińsk Maz.) zapewnia dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim.
Data publikacji strony internetowej: 2009-01-27
Data ostatniej dużej aktualizacji: 2020-09-11
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
- pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie),
- administratorzy/redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności,
- część z opublikowanych zdjęć nie posiada opisu alternatywnego, mają one charakter promocyjny i nie stanowią bezpośredniego odniesienia do konkretnych informacji,
- mogą zdarzyć się sytuacje, że niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów lub innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że opis ich zawartości stanowi integralną część artykułu, do którego są dołączone.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Oświadczenie sporządzono w dniu 2020-09-11 na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest Marcin Zagórski, adres poczty elektronicznej marcin.zagorski@ksp.policja.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 47 724 98 10. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna ...
Strona główna
WITAMY NA STRONIE PODMIOTOWEJ
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W MINSKU MAZOWIECKIM, W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Szanowni Państwo!
BIP Komendy Powiatowej Policji w Mińsku Mazowieckim ma za zadanie ułatwić odnalezienie informacji znajdujących się w serwisie internetowym Komendy.
Konstruując Biuletyn Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Policji staraliśmy się spełnić wszystkie wymagania stawiane przez Ustawę o Dostępie do Informacji Publicznej. Mamy nadzieję, że ułatwi to również korzystanie z naszego serwisu, będącego częścią ogólnopolskiej sieci BIP.
Adres:
05-300 Mińsk Mazowiecki
ul. Łupińskiego 42
tel. 47 72 49 200
fax. 47 72 49 207
e-mail: oficer.prasowy.minsk-maz@ksp.policja.gov.pl
https://minsk.policja.gov.pl/
LINK do strony zawierającej deklarację dostępności: https://minsk.policja.gov.pl/241/deklaracja-dostepnosci/32862,Deklaracja-dostepnosci.html